Re: Jaka to pamiec ?

Autor: Andrzej Karpinski (KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl)
Data: Tue 27 Aug 1996 - 20:12:06 MET DST

> A najlepiej to mi jeden "fachman" poradzil w Ottawie, jak mu
> pokazalem ta moja karte: Wyjmij ten drugi Meg. 70ns, i bedziesz
> mial szybkosc 45ns. Popatrzylem chwile na niego i mowie: Ale ja mam
> 17' monitor. Na to "fachman": A w czym to przeszkadza ??
> Wyszedlem.
> Jutro sie udam na dalsze poszukiwania :-)

dla ulatwienia dodam, ze 100% kart reklamowanych jako 64-bitowe jesli tylko
wyposazone sa w 1mb pamieci to pracuja 32-bitowo ;). bo po prostu nigdzie nie
ma tak szerokiej szyny. dlatego w opisanym przypadku dolozenie ramu raczej
przyspieszy prace niz zwolni, bez wzgledu na predkosc pamieci. a tak na
marginesie - jesli mozesz to wymien te kostki. w tch maja edo 50ns - powinny
byc ok.

karpio

ps. karty 32-bitowe takze dzialaja szybciej z wieksza iloscia pamieci ze
wzgledu na tzw. obsluge pamieci z przeplotem.