Re: Krytyczny wyjatek:...(instalacja win95).

Autor: Radoslaw Poplawski (radekp_at_[204.7.246.130)
Data: Tue 27 Aug 1996 - 17:59:02 MET DST

[ciach...]
> Komputery dzialaly i widzialy sie nawzajem przez siec. Tak bylo
> przez kilka godzin. Potem ni z tego ni z owego ujrzelismy napis:
> Krytyczny wyjatek: OE w 0028:c000002dded (cyfry do wyboru:) w VXD VFAT(01)
> + 00000072E1. I tak srednio co kilka minut.

Sprobowales bez sieci - czy dzialaja samodzielnie?

> W miedzyczasie zniknela stacja dyskow. To znaczy w czasie startu komputra,
> gdy wyszuka dyski twarde ( w biosie mam ustawiane auto, gdyz czesto
> sa wymieniane i w dodatku jest jeszcze kieszen) pokazuje sie blad:
> Floppy disk(s) fail (40) lub (C0).

Z tym to do sprzedawcy - to ewidentnie hardware.

> Druga wartosc pojawia sie na pentiumie gdy jest wylaczony z pradu skaner.
> Gdy sie go wlaczy to wszystko jest ok.
> Acha, stacje dyskow sa sony i maja zworki (po co - nikt nie wie??:( )

M.in. zebys mogl przestawic ja na drugiego flopa bez przepinania (tak
bylo na Mitsumi przynajmniej).

> Teraz kilka pytan?
> Czym moga byc spowodowane bledy systemu w VxD?

Sproboj zainstalowac W'95 na "goly komputer" i tak troche popracowac.
Pozniej dodawac kolejny hardware i czekac na czym padnie.

> Konfiguracja:
> Pentium 120, 256 PB cache, 64EDO ram, chpset: i430VX + umc 8669,
> grafika: s3trio64v+, twardy dysk: 1.6GB Caviar,
> karta sieciowa PCI Ethernet na DEC chipset.
>
> AMD K90, 256 PB cache, 32MB ram, chipset jak powyzej (takie same
> plyty glowne), grafika :trident 9000 z 512 kb lub s3 864 (to nie mialo
> znaczenia - sypalo sie na tej i na tamtej:)
> Karta sieciowa Genius 2000 III (sterownik zgodny z ne2000)
> Twardy dysk: 1.6 GB Caviar.

Napisz co to za plyty. Co to za karty. To co napisales nic nie wnosi.
Komponenty oparte na takich procach i chipsetach ma obecnie 95%
sprzedawanych komputerow. I napisz w jakiej firmie kupiles - jesli we
Wroclawiu (zakladam z adresu, ze tak).

Radoslaw Poplawski (A(+)(C)e)
E-mail: radekp_at_geocities.com