Re: Jak rozkodowac jpg?

Autor: NASKRENT_at_vm.amu.edu.pl
Data: Tue 27 Aug 1996 - 13:33:41 MET DST

In article <14715B74FE_at_pluton.pol.lublin.pl>
ZNIK_at_pluton.pol.lublin.pl (Grzegorz Szyszlo) writes:

>Jak na poczatku kazdej linii jest litera M , to programem uudecode .
>jak cos innego to nie wiem, z reguly base64 . z tym ze z reguly
>nie jest on dostepny w standardowych instalacjach unix.

Instrukcja lopatologiczna, czyli jak odroznic MIME od UU
1. Po naglowku. UU ma "begin 644 file.ext", MIME ma "file = "file.ext""
UWAGA: zamiast 644 moze byc inny numer. Zamienic na 644 i wszystko gra
(przewaznie).
2. Po tresci. UU ma zestaw znakow = duze litery+cyfry+znaki specjalne.
MIME ma litery (duze+male) + cyfry.
3. Po koncowce. Pliki UU koncza sie napisem "end", albo "end section x"
(zalezy od kodera). MIME konczy sie bez niczego.
4. Pliki UU maja M w pierwszej kolumnie, niektore tez sume kontrolna
na koncu linii. Pliki MIME na ogol CRC nie maja.

GSN