Re: Jaka to pamiec ?

Autor: J. Derejski (jdski_at_cyberus.ca)
Data: Tue 27 Aug 1996 - 05:45:37 MET DST

At 05:04 PM 8/26/96 +0200, you wrote:

> ^^^^
>Data produkcji

> ^^^^^^^^^^^^
>Vitalic, 256kx4, EDO, 45ns

>DRAMy 256kx16 w obudowie SOJ i raczej nie EDO (EDO maja 60ns i mniej).
>
>Piotrek

Dzieki...

Czyli, jezeli dobrze rozumie, moge na karcie zainstalowac
pamiec 256x16 EDO 60ns w obudowie SOJ.
Nikt w tym regionie nie widzial pamieci EDO szybszej niz 60ns.
Niektorzy tylko cos tam slyszeli :-(

A najlepiej to mi jeden "fachman" poradzil w Ottawie, jak mu
pokazalem ta moja karte: Wyjmij ten drugi Meg. 70ns, i bedziesz
mial szybkosc 45ns. Popatrzylem chwile na niego i mowie: Ale ja mam
17' monitor. Na to "fachman": A w czym to przeszkadza ??

Wyszedlem.

Jutro sie udam na dalsze poszukiwania :-)

 Jacek