Re: Wyniki REFERENDUM (i komentarz)

Autor: Tomasz Kłoczko (kloczek_at_rudy.mif.pg.gda.pl)
Data: Mon 26 Aug 1996 - 18:20:23 MET DST

Zbigniew Olearczyk <ZBOLE_at_star.kul.stalwol.pl> wrote:
: Nizej wymienieni Panowie sa ZA lecz moze uzupelnia w miejscach
: wskazanych ogonki !!
: Z szacunkiem Z.O.

: > G osy za ISO-8859-2:
: >
: > 2) Tomasz K oczko <kloczek_at_rudy.mif.pg.gda.pl>
: ^

O tym dlaczego nie zmienie ksywy już raz pisałem. Pozostawiam to sobie na
pamiątkę czasów, w których o nieużywaniu polskich liter zadecydowała
niewiedza i niedoinformowanie :-) (a ksywkę to wymyślił mi qmpel jeszcze
zanim I* zawitał na PG).

Co do używania polskich liter w domenach i nazwach hostów to z tego co wiem
abowiązuje tam czyste ascii i trzeba by zmieniać normy to regulujące.
Zresztą wyobraź sobie kłopoty z wpisaniem adresu hosta z Chińskimi
hieroglifami :-)

Co do braku polskich liter w imionach i nazwiskach to uwaga jest jak
najbardziej na miejscu :-). Używanie polskich liter w tych miejscach jest
jak najbardziej na miejscu.

Pozdrawiam

kloczek

"Ludzie nie maja problemów, tylko sobie sami je stwarzają"
Tomasz Kłoczko, student, PG FTiMS | e-mail : kloczek_at_rudy.mif.pg.gda.pl