Re: Wyniki REFERENDUM (i komentarz)

Autor: Gotfryd Smolik (smolik_at_stanpol.zabrze.pl)
Data: Mon 26 Aug 1996 - 17:48:52 MET DST

 Hej !

On Mon, 26 Aug 1996, Romuald Zylla, T.Uni. of Lodz, PL wrote:

> Zbigniew Olearczyk napisal(-a) :
                             ^^
 Wrrrr... Ktoś już się kiedyś czepiał !

> Jestem za, a nawet przeciw.
> Po kilku tygodniach eksperymentowania doszedłem do światłego wniosku,
> że nie należy używać PL (polskich liter) w nagłówkach tzn.
> w polach To: From: itd. Zysk stosowania w tym miejscu jest
> mały a straty dla innych spore.
>
> Oczywiście stosowanie PL w adresach komputerów
> może być ciekawe ale niewykonalne. I chyba było żartem.

 Zmartwię niektórych... Parę lat temu (4..5) znalazłem kilka adresów
wysłanych na ogólnoświatowe listy dyskusyjne ze znaczkami "krajowymi"
(źródło było chyba w Finlandii). Nie chce mi się szukać, ale może
profilaktycznie zastosować jakieś groźby wobec chcących spróbować
jakie skutki dla innych userow będzie miało zastosowanie
 łódź1.p.łódź.pl ??

 Gotfryd
PS. Pozdrowienia dla wiadomej maszynki... Tam pracuje coś co się
nazywa system operacyjny (tylko maszynka z epoki XT !).