prosba o fachowa pomoc

Autor: Piotr Bernatowicz (BERNAT_at_alfa.ichf.edu.pl)
Data: Mon 26 Aug 1996 - 17:55:40 MET DST

Zamierzam sobie kupic komputer i mam rozterke.
Jedni mowia, ze AMD jest tanszy i szybszy - drudzy, ze przeklamuje. Inni z
kolei o przeklamania oskarzaja INTEL'a. Jaka jest prawda?
I jeszcze jedno. Czym roznia sie pamieci z bitem parzystosci od pamieci bez
tego bitu? Wiem, ze parzystosc stanowi dodatkowa kontrole, ale na czym
dokladnie to polega i czy jest to tylko dodatkowy bajer ktory pomaga raz na
100 lat czy taz cos naprawde potrzebnego?
Z gory dziekuje za pomoc
Piotr Bernatowicz