Re: Fatalne obliczenia w C

Autor: Jacek Nogala (jacekn_at_msp.waw.pl)
Data: Mon 26 Aug 1996 - 13:39:17 MET DST

Pawel Baranowski wrote:
> Raczej kompilatorami M$, ktorych jakosc jest nienajlepsza - dwie ich wpadki:
> - MS C 6.0 - maly programik w ANSII C dawal zle wyniki w obliczeniach,
> - MS Fortran 5.1 - program w FORTRANIE z opcja doloczajaca do kodu

Jak wspominac, to wspominac:
Moj pierwszy kontakt z kompilatorami C wygladal nastepujaco:
- MS C 4 (albo i 3 - pamiec mi juz zawodzi; byl dostepny w roku 1988):
prosciutki programik z Kernighan & Ritchie nie dal sie za zadne skarby
skompilowac. W koncu to MS ustala standardy...
- W zwiazku z tym przenioslem sie na Turbo C 1.0 (w tym czasie wszyscy
kochali Borlanda za Turbo Pascala 3.0). Bylem zachwycony, do momentu
odkrycia, ze w wynikiem dzielenia jest jego odwrotnosc! No ale w wersji 1.5
juz sie nauczyl dzielic.

Pozdrowienia,

Jacek Nogala
jacekn_at_msp.waw.pl