Re: Odp: Kochany M$ (Dosc dlugie)

Autor: Andrzej Pieta (ap_at_lew.tu.koszalin.pl)
Data: Fri 23 Aug 1996 - 14:43:01 MET DST

On Fri, 23 Aug 1996 Tomasz_Myslowski_at_notessvr.s3000.krakow.pl wrote:

> Podobna konfiguracja, podobne problemy, podobne mysli,
> podobne slowa, podobne czynnosci,-> ten sam Microsoft i W'95.
> Tylko wrodzona cierpliwosc pozwala mi toto ogarnac.

Hej czesc!
        I ja cos pisne. Pare miesiecy temu zrobilem podobny test (opis
patrz list Tomasz, wiekszosc sie zgadza). Co by dlugo nie smuci,
przesiadlem sie na OS/2 i komputer jakby ozyl, brak komunikatow, ze cos
tam w kernelu na...lo itd., itp. nie trzeba tez restartowac komputera co
10 min.
        Pozdrawiam
                Andrzej
ps1. Jak dokupie jeszcze jednego dysia to postawie na lim Slackware.

< Andrzej Pieta | ap_at_lew.tu.koszalin.pl ap_at_puma.tu.koszalin.pl ----\\
< | andrzej_at_kos.man.koszalin.pl \\
< | http://www.tu.koszalin.pl/~ap/ \\