Re: Win NT i dual Pentium

Autor: Tomasz Dlugoborski (tomekd_at_itr1.p.lodz.pl)
Data: Fri 23 Aug 1996 - 09:08:01 MET DST

On Thu, 22 Aug 1996, Jarek Lis wrote:
> A nie byla to wina tego, ze zrodlo bylo, nazwijmy to, malo precyzyjne,
> i nie okreslalo do konca co program ma robic?
>
> maly przyklad - ile to (a++)-(a++) w C?

Sprawdzalismy tez to na duzym pakiecie do obliczen kwantowych (MOPAC).
Zrodlo w FORTRANIE ok. 50 000 lini kodu. Wyniki juz sie roznily przy
optymalizacji metoda -O2. Natomiast metoda -O1 i bez optymalizacji dzialala
dobrze. Sprawdzilismy jeszcze obliczenia na Alfie z pelna optymalizacja -O4
i tez bylo OK. Mam zamiar to jeszcze sprawdzic na Cray'ach.

| Tomasz Dlugoborski | Technical University of Lodz |
+-----------------------| Institute of Applied Radiation Chemistry |
| tomekd_at_itr1.p.lodz.pl | Wroblewskiego 15, 93590 Lodz, Poland |