Re: Drivery do Yamaha 100-II CDR pod Win95

Autor: Grzegorz Oleksy (oleksy_at_infoserv.ii.uj.edu.pl)
Data: Wed 21 Aug 1996 - 20:49:59 MET DST

Balthasar (balth_at_ikp.atm.com.pl) wrote:

: Czy ktos zna jakis sposob na podlaczenie Yamahy 100-II pod Win95 tak aby
: byla widziana jako zwykly CD-ROM?

  Ja mam Yamache 102 i po pierwsze umozliwilo mi to zainstalowanie EZSCSI
Adapteca. Wszystko automatycznie. A poza tym po zainstalowaNIU CD Creatora
2.0 tez go widac jako CD-ROM. Ale nie warto bo po pierwsze taka nagrywara ma
zalosny czas dostepu, a po drugie sie zuzywa bo ta ciezka glowica
nagrywajaca nie jest przystosowana do szarpania sie po plycie.

--
Grzegorz Oleksy