Re: TPSA - uslugi tonowe

Autor: Witold Przygoda (ufprzygo_at_cyf-kr.edu.pl)
Data: Wed 21 Aug 1996 - 16:28:06 MET DST

Leslaw Frydel (lesiu_at_zeus.polsl.gliwice.pl) wrote:

> Czy ktos ma spis uslug telefonicznych zwiazanych z wybieraniem tonowym!
> (np budzenie , przelaczanie numeru, ....)
> Chodzi mi o konkrtne kombinacje *xx* #xx# bo w biurze obslugi klijenta to maja
> tylko spis uslug , a co nacisnac zeby miec budzenie to nikt nie wie!

Opis uslugi (i jak sie ja wykonuje) masz (powinienes miec) na koncu
ksiazki telefonicznej - czerwone strony.
O rodzajach uslug wraz z cennikiem mozesz poczytac pod adresem
http://www.tpsa.pl/krajpl.html#CZ1.1.A.6

Zeby uruchomic kazda z takich uslug trzeba zlozyc stosowne podanie
- i niestety placic dodatkowo (albo ryczalt miesieczny (i/lub) oplata
za kazde uzycie danej uslugi. Cennik jak wyzej.
Oczywiscie musisz byc podpiety do centrali umozliwiajacej takie uslugi.

wp