Re: REFERENDUM: Polskie znaki czy na razie bez?

Autor: Grzegorz Szyszlo (ZNIK_at_pluton.pol.lublin.pl)
Data: Tue 20 Aug 1996 - 17:26:04 MET DST

> From: Marek Baczek <mgb_at_qdnet.pl>

> Jacek Szaniawski wrote:
>
> Koniecznie ochrzaniaj wszystkich nawiedzonych i nie grzeszacych kultura
> osobista, ale nie mozesz negowac samej idei pisania po polsku. Po prostu
> zyjemy w Polsce i musimy sie wyslawiac po polsku.

niektorzy wola zostac gesmi. takich ciezko przekonac. Ja, mimo ze
jeszcze nie czytam polskich krzakow, jestem za tym aby jak najwiecej
osob ich uzywalo. informacje jak polskich znakow uzywac sa juz
publicznie dostepne. szkoda tylko ze wiekszosc radzacych
podpowiada "zajrzyj na polska strone ogonkowa", nie mowiac
jaki jest jej adres. ja tez nie podaje, bo w tej chwili nie pamietam
a nie mam dostepu do bookmarka. system mi sie zawalil :))) ale nic
to.

> Inna sprawa to techniczne rozwiazanie problemu. Na pecetach zajelo to
> okolo 4-6 lat, zanim problemy przestaly byc problemami (i to nie do
> konca, tak naprawde). Nie wiem czy pamietasz, ale na XT tez wielu ludzi
> twierdzilo po co polskie znaki, zrezygnujmy z nich itd.

a potem sie dorabialo emrpmy z mazovia do herculesow :)))) skad ja
to znam :)

> Tak wiec uzywajmy polskich ogonkow az do bolu i rozwiazujmy problemy bez
> skakania sobie do gardel.

wlasnie. kto nie bardzo wie jak sobie poradzic z polskimi
znakami, niech po prostu pyta. kto opierniczy pytajacego, to go
zrownamy z ziemia :)))))

> Na tej liscie jest kilka osob, ktore Ci z
> pewnoscia pomoga, tylko napisz jakie masz problemy techniczne.
>
> Pozdrowienia,
>
> --
> Marek Baczek
> mailto:mgb_at_qdnet.pl http://www.qdnet.pl/~mgb/

takze pozdrawiam,

         /=====\__/=====/ http://avalon.wbc.lublin.pl/~znik |
         | Grzegorz Szyszlo mailto:ZNIK_at_pluton.pol.lublin.pl |