Re: Licencja i Microsoft

Autor: Gabriel Drabik (gabrys_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Tue 20 Aug 1996 - 14:11:13 MET DST

Wojciech Galazka (wgalazka_at_zoolook.chem.uw.edu.pl) wrote:

> Moj wniosek, ucz sie angielskiego albo wynajmij lebka aby ci przetlumaczyl

Najwyrazniej nie przeczytales dokladnie tego co napisalem.
Ja z problemem zetknalem sie juz po fakcie jak juz bylo za pozno,
na tyle znam angielski zeby zrozumiec tresc tej ulotki.
Staram sie stac w obronie szarego czlowieka ktorego ani informatyka
ani jezyk angielski nie interesuje. Tak bylo w tym przypadku.
Komputer i oprogramowanie bylo legalnie zakupione i mialo sluzyc tylko
jednemu celowi. Pewnie jakby byl brak instrukcji w j. polskim to
instalowalbym ten program od poczatku. Zreszta sam nie wiem czy
czytalbym jakies ulotki po anglielsku skoro byla instrukcja
po polsku (jednak lepiej znam polski) szczegolenie ze tlumaczenie
wygladalo na poprawnie nie zawieralo bledow stylistycznych ani
rzeczowych. Uwazam ze przede wszystkim powinien byc tam duzy napis:
UWAGA: MASZ PRAWO ZAINSTALOWAC PROGRAM 2 RAZY I POCZYTAJ SOBIE WIECEJ
NA TEN TEMAT !!! PRZED INSTALACJA !!!
Tam akurat pisalo cos wrecz odwrotnego!!
!
Niestety ciagle jeszcze komputery sa TYLKO DLA INFORMATYKOW.
(wlasciwie powinienem sie z tego cieszyc, pracy mi nie zabraknie)

                                        gabrys.