Re: Hare Krishna zaatakowal Polsat ! (chyba ;-)

Autor: Rafal Gralak (ralph_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Tue 20 Aug 1996 - 09:25:26 MET DST

_- StryjO -_ (StryjO_at_ComArch.Krakow.PL) wrote:
> Wczoraj wieczorem (19.08.96) ogladajac wiadomosci na Polsacie
> dowiedzialem sie, ze ten super inteligentny i niebezpieczny wirus jest
> w stanie - i tu sie zdziwicie - OBEJSC DOSKONALE ZABEZPIECZENIA
> SYSTEMU WINDOWS 95 !!!! - o malo nie spadlem z fotela ;-)
> A tak swoja droga przypomniala mi sie panika wywolywana przez media
> trabiace o niebezpiecznym wirusie - Michal Aniol.

> PS
> Moze faktycznie Hare Krishna zaatakowal mUzg tego reportera !

> (-: KrUtko i zwiENzle - mailto:StryjO_at_ComArch.Krakow.PL :-)
Tez to ogladalem :) Widocznie firmy dostarczajace szczepionki postanowily
ponownie nabic sobie kieszen. Swoja droga, wczoraj rano sprawdzilem w
firmie wszystkie komputery (tona pirackiego oprogramowania, stado maniakow
komputerowych i codziennie pare zdobyczy) no i...
No i guzik. ZADNYCH wirusow, o Hare nie wspominajac.
Wlasciwie ten reporter za gadanie takich bzdetow powinien dostac opryszczki
na przelyku ;-)

--
							Ralph++