Re: Conner CFS540A

Autor: Piotr Deszcz (Piotr.Deszcz_at_f10.n4800.z52.global.pdi.net)
Data: Mon 19 Aug 1996 - 08:51:08 MET DST

Czolem Witold!

Monday August 12 1996, Witold Stolarski writes :

 WS> Da sie. Mozna wykorzystac do tego celu programik co sie QDisk nazywa.
 WS> Instaluje takie samo cos jak tamten smiec Connerowy, ale ma opcje
 WS> deinstalacji... ;-)

Mialem na mysli deinstalacje jako funkcje pakietu, a w tym rozumieniu
pakiet sie nie daje odinstalowac

 WS> Kilka razy to juz robilem (az do czasu pozyskania QDiska) z dyskami 540 i
 WS> 850 - ani razu mi sie nie powiesilo...

 no coz, byc moze tylko ja mialem pecha....

 WS> Tez nie masz racji - wystarczy w BIOSie przestawic kolejnosc bootowania z
 WS> A/C na C/A i powinno wystarczyc. Acha, jest cos jeszcze. Jesli uzywasz np.
 WS> QEMM 8.xx, to opcja szybkiego resetu powoduje ZA KAZDYM RAZEM start z
 WS> dyskietki (o ile jest wlozona do stacji).

 Widzisz, otoz w moim przypadku, po zainstalowaniu "smiecia connerowego"
 przestawienie kolejnosci bootowania nic nie daje ( nota bene chyba nie
myslisz, ze tego nie probowalem ...)

 WS> A moge wiedziec czemu odradzasz? Co na przyklad ma zrobic gostek ze stara
 WS> plyta i np. dyskiem 850?

 Odradzam na podstawie opisanych wlasnych przykrych doswiadczen.
 Dyskusyjne moga byc klopoty z instalacja i z bootowaniem ( byc moze
 jest to kwestia, ktora wystapila przy konkretnej plycie, konkretnym
 egzemplarzu dysku i danym egzemplarzu ( wersji ) oprogramowania.
 Ale nie ulega kwestii pozornosc korzysci uzyskiwanych dzieki temu
 pakietowi ( 8-smio kbajtowe klastry mimo 3 partycji po 180 KB ).

 Piotr