Re: Dyski 1.2GB - opinie

Autor: Slawomir Bialek (civic_at_silter.silesia.ternet.pl)
Data: Mon 19 Aug 1996 - 20:07:53 MET DST

Andrzej Karpinski <KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl> wrote:
> mam takiego od dwoch tygodni - dosc wolny (w porownaniu z Quantumem
> Fireball, ktorego mialem dotychczas) i juz jest jeden bad-sector
> jeszcze jeden i ide wymieniac...

BTW: ten Quantum byl calkiem szybki, ale padl po pol roku krecenia
sie 24h/dobe

AK> ja bym juz poszedl, chyba ze firma byla tak genialna, ze napisala w
AK> karcie gwarancyjnej, ze zwroty zaczynaja sie od dwoch... ;)))
nie, nie napisali :-)
ale po prostu mi sie nie chce
z jednej strony - caly gigabajt linuxa, ktorego dlugo konfigurowalem
i nie chce mi sie znowu tego kopiowac na drugi dysk
z drugiej strony - jak te badsectory mi cos z tego linuza uszkodza to ......
;-)
a sprzedawca ma taka glupia procedure, ze przed wymiana dysku
formatuja dysk, olewajac moje dane, i sprawdzaja czy badsectory nie
znikna po formatowaniu ;-) musialbym wiec sobie jakis dysk na kopie
zalatwic...

szczesciarz :-)
http://www.wdc.com/new/overlay.html

--c