Re: odrobina statystyki

Autor: Pawel Wimmer (pawel.wimmer_at_lupus.waw.pl)
Data: Sun 18 Aug 1996 - 09:32:56 MET DST

Tomasz Kłoczko <kloczek_at_rudy.mif.pg.gda.pl> wrote in article

> Jeśli chodzi o www to przytoczę wyniki badań przeprowadzonych przez IDG
co
> do używania przeglądarek www konkretnych firm.
> "IDC's Global Internet User Survey, July 1996, Š 1996 International Data
> Corporation"
> - netscape 87.6 %
> - MS IE 2.6 %
> - Mosaic 2.0 %
> - Netcom Netcruser 2.0 %
> - AOL Browser 1.3 %
> - inne (znane) 3.7 %
> - inne nieznane 0.8 %

> [...]

Nie całkiem tak.
IE dotyczy tutaj wersji 2.0. Faktycznie, ta wersja jest dość przyjemna, ale
daleko odstająca potencjałem od Navigatora.
Wersja 3.0 jest już, o ile mi wiadomo, traktowana jako Netscape 2.0
compatible. Vide: statystyka na stronie Polbox On-Line Service. Tutaj
proporcja jest już jak 5:2 na korzyść szkapy, a przecież oba programy
różnią się wielu miesiącami "tradycji".
Proporcja będzie się zmieniać jeszcze bardziej, bo różnica potecjału na
korzyść IE jest zauważalna.

Pawel Wimmer
Redaktor - Editor
Wydawnictwo Lupus - Lupus Publishing House
E-mail: pawel.wimmer_at_lupus.waw.pl
WWW: http://www.polbox.com.pl/lupus/index.html