Re: Sound Galaxy Pro 16 II

Autor: Robert Jaremczak (hmleg1_at_cuprum.com.pl)
Data: Fri 16 Aug 1996 - 13:40:33 MET DST

Piotr Piatkowski wrote:

> Mam taką kartę jak w tytule, 16bit stereo, emuluje toto i Sound Blaster Pro
> i MS Sound System, i jak do tej pory była kompatybilna w mniej więcej 99%
> przypadków. Kilka dni temu jednak (gdy kupiłem sobie CDROM o czym tu
> już pisałem) postanowiłem zainstalować sobie wreszcie MsWindoze, bez
> których wcześniej jakoś się obchodziłem, i tutaj zaczęły się
> problemy.
>
> Pod Windows 3.11 działa wave, ale nie działa midi. Pod 95 jest
> dokładnie odwrotnie. Próbowałem ściągnąć drivery od producenta
> (www.aztech.com.sg) ale się okazało że te dołączane do Win95 są
> [...]

W Win311 sprawdz czy konfiguracja (mapowanie) instrumentow na poszczegolne
kanaly midi jest poprawne (moze go nie byc wcale), ja mialem takie problemy
i ustawienie FM Synth (nazwe moglem przekrecic) dla wszystkich kanalow midi
pomoglo. Ewentualnie zdobadz MIDIMAP.CFG dla twojej karty (moze jest na dysku
instalacyjnym) i nadpisz nim ten z Win311.

Robert Jaremczak. Legnica, Poland.