Re: Conner CFS540A

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT)
Data: Thu 15 Aug 1996 - 13:37:55 MET DST

On Wed, 14 Aug 1996 21:24:37 +0200, Michal Tyrala wrote:

>W/g moich informacji io.sys jest wczytywany na podstawie znajomosci jego
>fizycznej lokalizacji na dysku (a nie "glowny katalog" i "pliczek").
>Z tego co wiem, to wlasnie io.sys (a moze pozniej msdos.sys?) tworzy
>logike "katalogow i pliczkow" (dla "s.o.", a nie na dysku).

i masz racje i nie masz.
Rzeczywiscie w io.sys jest system plikowy (procedury dostepu)
ale ROOT directory jest zawsze w tym samym miejscu
(poczatek obszaru danych) wiec bynajmniej nie trzeba miec
wszystkiego aby przeczytac jeden plik.
Wlasnie dlatego IO.SYS musi byc w \,
i nie trzeba robic zadnych doswiadczen z przenoszeniem go
do innych kartotek, by wiedziec ze nie zostanie znaleziony.

Grego