Re: CDROM Aztech x8

Autor: Tomasz Brykner (bryknert_at_snack.p.lodz.pl)
Data: Wed 14 Aug 1996 - 17:04:37 MET DST

Piotr Piatkowski wrote:

> Kupiłem sobie wymieniony w tytule CDROM, na razie problemów nie mam,
> poza jednym. Na pudełku jest napisane (wśród wielu wymienionych
> zalet), że można wyjmować płytki przy wyłączonym zasilaniu.
> Obejrzałem go ze wszystkich stron i ni cholery nie wiem jak. Nie jest
> to coś bez czego nie mógłbym żyć, ale może to jest po prostu jakaś
> sztuczka o której ktoś już wie i mógłby mi powiedzieć?
>
> --
> Piotr Piątkowski, Uczelniane Centrum Informatyki, AGH Krakow, POLAND

Posiadam Aztech'a x4.
Wyjac z niego plytke przy wylaczonym zasilaniu rzeczywiscie mozna.
Bierzesz po prostu krawedzie szuflady w palce (podwazajac) i ciagniesz
do siebie.
Przy wlaczonym zasilaniu zrobic sie tego nie da
(elktronika sie buntuje i wciaga szufladke z powrotem).
A propos dziurki do otwierania, Aztech (przynajmniej moj) tego po prostu
nie posiada :))).
Niektore CD-ki mialy podobno jakis przelacznik z tylu obudowy do
odblokowywania, ale glowy nie dam - zbyt cenna ;).

|Tomek BRYKNER.                  |
|mailto:bryknert_at_snack.p.lodz.pl |