***PIIiiiiiii....**** NT

Autor: Grzegorz Szyszlo (ZNIK_at_pluton.pol.lublin.pl)
Data: Wed 14 Aug 1996 - 12:13:38 MET DST

No tak. jak sam subject wskazuje. wkurzylem sie na
windowze NieTe 3.51 !!!!!

to bydle rozwalilo mi tablice partycji. wiecej mu nie pozwole na dwie
rzeczy:

1.zapis sygnatury dysku
2.nigdy nie zmienie kolejnosci napedow, mimo ze ta jaka proponuje
  jest kretynska.

A co mi zrobil ? w sumie "nic strasznego" tylko niektore partycje
zaczely mi zachodzic jedna na druga, wykazywalo ze jest troche
wolnego miejsca na dysku mimo ze tam siedziala partycja logical, a
poza tym jedna partycje tak mi urzadzilo, ze wychodzila poza
geometrie dysku. swietne nie ?

nikomu nie zycze takich "przygodek" z NieTe. miejmy nadzieje "ktora
jak wiadomo jest matka glupich" ze win NieTe 4.xx nie beda odwalac
takich numerow.

         /=====\__/=====/ http://avalon.wbc.lublin.pl/~znik |
         | Grzegorz Szyszlo mailto:ZNIK_at_pluton.pol.lublin.pl |