Re: Pytanie o sterowniki.

Autor: BARTOSZ J. DEKA (DEKA_at_beta.ii.tuniv.szczecin.pl)
Data: Wed 14 Aug 1996 - 10:22:38 MET DST

>To juz ktorys raz z kolei ktos pyta o drivery
>nie podajac DLA JAKIEGO SYSTEMU
>
>smiem przypuszczac ze do windy
>bo tylko winndziarze nie wiedza o istnieniu
>jakiegokolwiek innego systemu
>
>Grego
 No tak ..., przepraszam. Jakos moja maszynka nie pozwala na
korzystanie z innych systemow, dlatego taki OS czy Linux wydaja mi
sie jak by to powiedziec : egzotyczne (z calym szacunkiem,
oczywiscie).
 Tak wiec ponawiam swoje pytanie o w/w sterowniki zaznaczajac ze
chodzi mi Winde 3.xx

 Pozdrawiam
    Bartek.