Re: Kamyczek do ogrodka M$

Autor: Janusz Sklorz (jsklorz_at_rsw.pl)
Data: Wed 14 Aug 1996 - 16:44:46 MET DST

Jarek Lis wrote:

> Piotr Bernatowicz (bernat_at_ichf.edu.pl) wrote:
> : Przepraszam Cie Jarku, ale wole jezdzic chocby fiatem Uno i w ogole nie
> : korzystac z warsztatow i czesci zamiannych, niz pchac malucha co 2 dni do
> : szeroko rozpowszechnionych warsztatow
>
> Inaczej bedziesz mowil, jak Ci to Uno wysiadzie i bedziesz 3 miesiace musial
> czekac na naprawe...

To juz raczej musisz miec pecha. Ale z tym maluchem to tez masz pecha. Mam rowniez malucha (nie
nowego), codziennie jest w ruchu i u mechanika jest gora 3 razy w roku ( w tym raz na
przegladzie).
A moj eksperymentalny G95 na razie na miesiac uzytkowania wywalil sie tylko 1 raz(zaznaczam, ze
dosc intensywnie przy nim grzebie - wlacznie z rejestrami - w koncu jest to instalacja
eksperymentalna :-)

--
 Pozdrowienia.
 Janusz