Re: Drukowanie WfW

Autor: Michal Mosiewicz (mimo_at_lodz.pdi.net)
Data: Wed 14 Aug 1996 - 04:31:52 MET DST

Romuald Zylla, Lodz Tech.Univ. Poland wrote:

> Prawdopodobnie nic (za wyjatkiem wyrzucenia WfW) ale ....
>
> Sprobuj tak zorganizowac wydruk zeby na koncu strony byl znak FormFeed
> Moze system nie moze sie zorientowac, ze dana praca jest juz skonczona
> i czeka okreslony odcinek czasu czy cos wiecej nie dojdzie.

Nieeeee, to nie to. One sa po prostu cholernie wolne jesli chodzi o
drukowanie z dosu. Kiedys u kolegi w firmie robilismy wydruki probne z
Ultrascripta - dysponujac jedynie jego dosowa wersja. Poniewaz komputer
do ktorego byla podpieta drukarka byl akurat zajety renderingiem, to
stwierdzilem, ze uruchomie ten program przez siec. Okazalo sie, ze
wydruk szedl prawie 30 minut, podczas gdy ten sam wydruk pozniej
przetestowany w wariancie niesieciowym zajal tylko okolo 6 minut.

Myslalem poczatkowo, ze powodem bylo wysokie obciazenie komputera
zajetego renderingiem, ale okazalo sie, ze mialo to niewielki wplyw.
Pozniej stwierdzilem, ze w takich wypadkach lepiej bylo drukowac do
pliku a pozniej ten plik kopiowac na drukarke.

Michal

--
********     MEMBER OF THE INTERNATIONAL PROGRAMMERS GUILD    ********
WWW: http://www.pdi.lodz.pl/~mimo   tel: Int. Acc. Code + 48 42 148340