Re: Co z lista linux i propozycja

Autor: Rafal Lukawski (budda_at_dumb.iinf.polsl.gliwice.pl)
Data: Tue 13 Aug 1996 - 20:02:38 MET DST

On Mon, 12 Aug 1996, Slawomir Bialek wrote:
> nie zadne dziecko M$ tylko MIME, ktorego Ty uzywasz...

... no i chyba dobrze, że uzywam w przeciwieństwie do tych, którzy
starają się pisać po polsku nie używając MIME, albo takich,
których listy posiadają złe nagłówki - np Wojtekr Roszkowski.
Jeżeli znajdzie się więcej takich, którzy myślą, że źle robie, to albo
przerzuce się NA CP1250, albo zaczne korzystać z usług MS Network.

Jak to ostatnio zauważyłem, bramka mail->news działa poprawnie, więc listy
wysyłane mailem mają poprawne nagłówki zarówno na liście pecet jak i w
grupie pl.comp.pecet.

> sugestia dla Rafala: zamien na cos innego wszystkie znaki 'rowna sie'
> ze swojej sygnaturki bo ofiary bramki peceta oraz ofiary firm produkujacych
> nieprzystosowane do standardow oprogramowanie beda nekane przez
> Twoja sygnaturke :)

przeewoluowałem do ośmiu bitów :)

Kiedyś ktoś zauważył, że ta lista nie jest dla 'normalnych' użytkowników
komputerów. Jeżeli nie, to co za problem napisać sobie konwerter
ISO-8859-2 -> plain/ascii. Myślę, że większość czytajek ma możliwość
podłączenia filtrów. Zainteresowanych informuje, że PINE 3.95 ma :)

> ps. ludzie piszcie do adminow tej bramki, bo mnie nie sluchaja (zero odzewu)
> Tomek Surmacz poprawil kod zrodlowy bramki, tak aby dobrze dziala,
> teraz tylko prosic adminow aby ja zainstalowali...

Wczoraj napisałem do piotrwi_at_man.lodz.pl - ptaszki ćwierkają, że tam jest
bramka :)
A co to da, to najbliższe lata pokażą.

Temat dotyczył Linux-a, więc jak niektórzy zauważyli - tam bramka została
poprawiona ( co mnie niezmiernie cieszy ).

MOŻE BY TAK PRZENIEŚć PECET-a z man.lodz.pl na sprocketa ??