Re: Sciaganie z kilu kont poczty

Autor: Klimek Stanislaw (klimek_at_hera.cst.tpsa.pl)
Data: Tue 13 Aug 1996 - 18:20:06 MET DST

> Date: Tue, 13 Aug 1996 14:16:25 +0200
> From: Wojtek Golabek <calculator_at_geocities.com>
> To: Multiple recipients of list <pecet_at_man.lodz.pl>
> Subject: Sciaganie z kilu kont poczty

Nie dopisalem wlasnie ze tez mam wlasnie akurat dwa konta i tak
rozwiazalem problem dostepu do nich. Po uruchomieniu programu
wyskauje mi tabelka w ktura wpisuje rozne UserName i startuje Pegazus
z roznym ustawieniem (adres servera identyfikator password itp.)
Pozdrowienia:
Klimek Stanislaw
mailto:klimek_at_hera.cst.tpsa.pl
Polska Lublin (pracownik TPsa)