Re: Problem z Wordem 6.0

Autor: Miroslaw Prywata (mpry_at_fuw.edu.pl)
Data: Tue 13 Aug 1996 - 11:20:28 MET DST

On Tue, 13 Aug 1996, T. U. i R. "WARTA" S.A. wrote:

> Mam pytanko !!!
> Mam zainstalowanego Worda 6.0 po polsku
> Gdy mam np. ustawion=B9 czcionke typu Arial CE lub
> Times New Roman CE i po napisaniu ci=B9gu znak=F3w=20
> sie i postawieniu spacji z litery e robi si=EA polskie =EA.
> Przyznaje , =BFe nic z tego nie rozumiem dlaczego tak si=EA dzieje. Zjawi=
sko
> to ma miejsce i pod Win95 i pod Win 3.x
> Je=9Cli kto=9C co=9C wie na ten temat to prosz=EA o podpowied=9F.
>=20
Masz w opcjach ustawione automatyczne sprawdzanie pisowni. Jest to bardzo=
=20
wygodne narzedzie, tylko trzeba o nim wiedziec. I nie naduzywac bo mozna=20
sie przyzwyczaic do pisania blednie (skoro i tak zaraz zostanie=20
poprawnione).
Jezeli cie to denerwuje to po prostu wylacz, albo skasuj stamtad <sie>.
=20
=09=09=09=09=09=09Mirek