OS/2 i Routing

Autor: Grzegorz Szyszlo (ZNIK_at_pluton.pol.lublin.pl)
Data: Sun 11 Aug 1996 - 15:46:03 MET DST

Komu nie udaje sie wyjsc z IP poza router ? (gdy np. routerem jest
NetWare ale to nie ma znaczenia)

tablica routingu powinna wygladac mniej wiecej tak:

Route Type Destination Router Metric

DEFAULT (ma byc puste) AdresIP routera 1
NET IP bez ost.numerka AdresIP routera 1

i tyle wystarczy. wlasciwie wystarczy ustawic tylko DEFAULT, druga
linia z NET tworzy sie samoczynnie.

sorry ze tak dlugo odwloklem odpowiedz, ale wole podac cos co dziala
niz jakies teorie.

PS: Dajcie mi namiar na jakies patche do OS. wolalbym patche
zintegrowane, bo nie chce mi sie szukac po pakiecie co mam wymienic.
wole hurtem.

         /=====\__/=====/ http://avalon.wbc.lublin.pl/~znik |
         | Grzegorz Szyszlo mailto:ZNIK_at_pluton.pol.lublin.pl |