Re: Rezugnuje...

Autor: Paymon (paymon_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Sun 11 Aug 1996 - 02:53:29 MET DST

ANDRZEJ PIETRASIEWICZ <DOCENT_at_bachus.1lo.lublin.pl> wrote in article =
<57239E67A81_at_bachus.1lo.lublin.pl>...
> Ja, Andrzej Pietrasiewicz, oswiadczam, ze nie bede instalowal EZDrive=20
> do mojego Connera CFS540A. Cytujac jednego z korespondentow: pies=20
> gryzl 12 MB. Moze rzeczywiscie nie warto przysparzac sobie klopotow.
> A na zmiane plyty mnie na razie nie stac... No moze na kontroler.
> Dzieki za odzewy,
Lepiej by bylo gdyby te odzewy mialy wiencej sensu.
1 - EZ-drive sie nie wiesza ani przed ani w trakcie ani po =
instalacji,przynajmniej o tym nie slyszalem a znam jakies 10 osob ktore =
tego uzywaja.
2 - Dziala z praktycznie kazdym system operacyjnym (testowne z =
OS/2,linuxie,Win 3.11 i Win 95 - na innych nie ale nie mam podstaw coby =
podejrzewac ze moglo by nie dzialac)
3 Odinstalowac sie da bez formatowania ( o low-level format nawet nie =
wspominam)
4.Uruchomic system z dyskietki sie da wciskajac CTRL w trakcie startu =
komputera.
5.Faktycznie przyspiesza systemy gdzie kontroler nie obsluguje EIDE - na =
moim starym kontrolerze IDE + Maxtor 340Mb transfer wzrosl z 900kb/s do =
1300kb/s (na tym samym tescie)
6.Nie ma nic wspolnego z wielkoscia clustra - czy zainstalujesz =
ez-drivea czy nie to
wielkosc ta i tak zalezy od ilosci/rozmiarow partycji.
7._Jedynym_ problemem ktory napotkalem,bylo uruchomienie jakies =
gierki,juz nie pamietam jakiej,ale brakowalo wlasnie tych 2kb pamieci =
:(( Ale to zdarzylo sie tylko raz i w dodatku z durna gierka ktora nie =
dzialala z zadnym himem'em ani innym driver'em.

Zupelnie inna sprawa jest czy warto dla 12 Mb.Co nie zmienia faktu ze =
EZ-drive dziala bez zarzutu.

Pozdrawiam
--=20
Adam Fiuk