O co chodzi ? [bylo:Re: Spada udzial M$, rosnie udzial Apple i OS/2]

Autor: Rafal Lukawski (budda_at_budda.home)
Data: Sat 10 Aug 1996 - 11:19:41 MET DST

A chodzi o to ze po stronie newsowej wszystko jest OK, a po majlowej do
d... - czyli brakuje naglowka. Zreszta to bylo juz kiedys przerabiane

Z drugiej strony interesuje mnie, czy w krajach, gdzie rowniez uzywa sie
cos wiecej niz plain-ascii ewolucja admnina ( nie obrazajac tych co sie
staraja ) przebiega w podobny sposob jak u nas, czyli
przedszkole->szkola->kopalnia->MPK->root

Ale to byl zart, a tak naprawde, to trzeba by komus odpowiedzialnemu za
stan bramki news2mail ( a moze mail2news ) urwac .... wiecie co, chyba ze
ich nie ma

Pozdrawiam
Rafal=20