Re: O joystickach (bylo Re: ODP: Prozaiczny, ale powazny pr

Autor: Andrzej (azdzit_at_fourpi.com.pl)
Data: Fri 09 Aug 1996 - 23:33:31 MET DST

ATHMAGOR_at_bachus.1lo.lublin.pl (Jarek 'Athmagor' Wozniacki) wrote:
>-=> A czy ten joy nadaje sie dla leworecznych. Bo na razie z tych lepszych
>-=> to niestety tylko Flight ForcePro mi pasuje (Thrustmaster i reszta
>-=> jest "ergonomiczna", czytaj dla praworecznych :-( ).
>-=>
>-=>
>-=> Andy
>Hej
> A sprawdzales zwykly Warrior'a QuickShota ? Na oko jest
>symetryczny...

Tak, patrzylem, ale mam juz Flight ForcePro (MZOOM, 4 klawisze z 5
symetrycznymi przelacznikami , HAT i Throtle Control) i moge szczerze
polecic. Ale interesowalo mnie czy to cudo Microsoftu sie dla mnie
nada.

Andy

* Latanie to sztuka, a raczej sztuczka.*
* Dowcip polega na tym, by nauczyc sie *
* rzucac na ziemie i nie trafic w nia. *
* Andrzej "Andy" Zdzitowiecki *
* Sales Director - 4PI Analyst SC *
* Email: azdzit_at_fourpi.com.pl *
* http://www.atm.com.pl/~4piaz *