Re: Windoz NT

Autor: Grzegorz Szyszlo (ZNIK_at_pluton.pol.lublin.pl)
Data: Fri 09 Aug 1996 - 17:02:37 MET DST

> [...]

> : > From: Piotr Sobczak <piotrs_at_tch.waw.pl>
> : > Jesli masz kontroler SCSI, na nim CD i NT go nie wykrywaja bo nie maja
> : > driverka do takowego to po nie udanej detekcj kontrolera masz wybor albo
> : > lecisz dalej z dyskietek (bo nie widzi CD) albo wlozysz mu dyskietke z
> : > driverkiem pod NT do twojego kontrolera co z kolei umozliwi dostep do CD.
> :
> : tak sie sklada, ze tak jest w kazdym porzadnym instalatorze, wiec
> : nowiny nie przyniosles :))
>
> Slusznie. Dlaczego kupujecie sprzet bez nalepki "NT compatible" !.

a po co za glupia nalepke placic 2 razy wiecej ? poza tym ja pisze
jako prywatna osoba a nie przedstawiciel kogokolwiek, wiec powyzsza
uwaga jest conajmniej nie na miejscu.

> : > Czego tam sie trzeba uczyc zeby zainstalowac NT?!?
>
> Oj trzeba, trzeba. Trzeba miec spora wiedze, zeby zlokalizowac co nie
> dziala, dlaczego, i czego szukac.

wiesz, a jeszcze dzis przeczytalem "czego tu sie mozna nauczyc" :))))
jedno przeczy drugiemu. sorry ale zbaranialem :)

> Zanim NT ruszylo u mnie na 99% minely trzy dni.
> Na 100% sukcesu chyba nie ma szans...

ja instalowalem caly dzien, tzn. specjalnie rozwalalem konfiguracje,
w sumie wyszly mi 2 konfiguracje nadajace sie do pracy :))
pocwiczylem go miesiac ale skasowalem. naprawde nie widzialem sensu
trzymania tego "czegos" :)))))

pozdrawiam, (takze fanow ms ale im przebaczam :)

         /=====\__/=====/ http://avalon.wbc.lublin.pl/~znik |
         | Grzegorz Szyszlo mailto:ZNIK_at_pluton.pol.lublin.pl |