Re: Summary (bardzo dlugie) [Bylo:Re: PECET-Windows-OS/2-su

Autor: Grzegorz Bodaszewski (warta_olsztyn_at_telbank.pl)
Data: Fri 09 Aug 1996 - 15:24:03 MET DST

zbych_at_kiel1.kielce.pios.gov.pl (Zbigniew Szmigiero) wrote:

>Tez pochwale Windowsy
>Piszac ten list mam uruchomiana kolejke wydrukow kolor kilkdziesiat MB
>spoola, netscape, ftp, dwa forwardy newsow, w tle renderuje sie grafika
>Nie raz bywa jeszcze ciekawiej
>I to na Intel DX4 100 z 16MB z plyta Micronicsa

Jak odpalisz w tle jeszcze dwa programy w Clipperze (takie, ktore
wymagaja 580 kB pamieci podstawowej, polskie litery w Mazovii)
i jeden w Foxpro Extended (300 kB podstawowej i 4 MB extended lub
DPMI, ogonki oczywiscie w CP852) a wszystko to w sieci Novell 3.12,
stwierdzisz ze chodzi i nie rozwala danych na sieci - zastanowie
sie, czy nie powalczyc z instalacja i nie uruchomic tak moim userom.
Grafike mozesz odladowac - nie musi sie renderowac w tle... :->

Grzegorz Bodaszewski
== warta_olsztyn_at_telbank.pl