Re: Byla wojna OS2 vs Win (Bylo Re: Polskie znaki...)

Autor: Zbigniew Szmigiero (zbych_at_kiel1.kielce.pios.gov.pl)
Data: Fri 09 Aug 1996 - 11:43:50 MET DST

> Swiete slowa... Zacznijmy sie dobijac do IBM'a o promocje OS'a to
> moze cos z tego wyjdzie. Co z tego, ze przekonamy kilku (-nastu,
> -dziesieciu a moze i -set), jak i tak IBM to oleje i pozniej beda
> musieli sami o wszystko sie martwic. Wielu juz pisalo na liscie ( i
> to z powaznych instytucji) jak to M$ prawie, ze rozdaje w ramach
> promocji swoje produkty (nie mowie tu o jakosci). A IBM co ? Ano to,
> ze niektorzy musza miesiacami czekac na OS'a.
> Nie twierdze, ze "Win ponad wszystko". Czasami OS jest bardziej
> przydatny niz Win i lepiej spelni swoje zadanie jako systemu. Ale
> [...]
Najwazniejsza rzecza jest to, ze rynek w Polsce kreuja firmy panstwowe,
zwlaszcza administracja
A z tego co wiem Microsoft podpisal umowe z URM na dostawe oprogramowania w
ramach licencji zbiorowej
Fakt w ten oczywisty sposob przechyla szale zwyciestwa na MS-Windows, bez
wzgledu na to jak dlugie beda dysputy
Polemiki pomiedzy uzytkownikami domowych PC ni jak sie maja do wydatkowania
pieniedzy przez panstwo
Nadmienic takze nalezy, ze w Polsce olbrzymia wiekszosc oprogramowania
domowego to kopie pirackie, dlatego polityka MS jest taka a nie inna
Firma panstwowa kupic musi, a jezeli ktos chce do domu to niech bierze a
przy okazji moze pare groszy wpadnie
mailto:zbych_at_kiel1.kielce.pios.gov.pl
http://www.kielce.pios.gov.pl/~zbych
Tolerancja to akceptacja czlowieka,
a nie jego wad