Re: mscdex i os2

Autor: Grzegorz Szyszlo (ZNIK_at_pluton.pol.lublin.pl)
Data: Fri 09 Aug 1996 - 11:30:42 MET DST

> Date sent: Fri, 9 Aug 1996 11:01:23 +0200
> From: agatek_at_chem.pg.gda.pl (Marcin Debowski)

> Ale ja nie mam !!! W tym pies pogrzebany ze mam jakiegos starego CD-noname'a
> na wlasnej karcie ktorego os mimo moich usilnych zabiegow nie widzi :-(
grgrgrrr..... ja bym nadal probowal szukac.

> Nb. swiezo nabyta przeze mnie ksiazeczka os/2 warp administrator's
> survival guide twierdzi ze mozna zainstalowac mscdexa ale jak dotad mam
> zawsze komunikat: incorrect dos version.

na ikonie tej sesji dosa kliknij prawym k. myszy, ustawienia,
a potem poszukaj "ustawienia dos". to jest przycisk w jednej z
zakladek. w jednej z opcji znajdziesz liste wersji dos dla programow,
cos analogicznego do setver z dosa majkrosoftu. ustaw taka wersje,
jakiej wymaga ow. mscdex. gdzies tez krazyly wersje mscdex, ktore
nie pytaja o wersje dos ale teraz nie przypominam sobie gdzie to
moglo byc. sorry.

         /=====\__/=====/ http://avalon.wbc.lublin.pl/~znik |
         | Grzegorz Szyszlo mailto:ZNIK_at_pluton.pol.lublin.pl |