Re: Ciekawostka

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT)
Data: Thu 08 Aug 1996 - 21:56:56 MET DST

On Thu, 8 Aug 1996 21:31:13 +0200, B. Ryszard Jasicki, Serwis
Komputerow Osobistych wrote:

>-----------[nt. WARP'a]----------

1. wydaje mi sie Rysku ze Andrzejowi chodzilo o NT
2. Wlasnie przyszedl do mnie katalog z blueware
   (http://www.euronet.nl/users/blueware)
   jestem mile zaskoczony ile nowych natywnych aplikacji
   przybylo WARPowi. Jest doslownie wszystko czego mozna
   sobie zamarzyc. Gdybym chcial kupic tylko te programy
   ktore BARDZO chcialbym miec - musialbym wyskoczyc
   z co najmniej 15 milionow lirow.

>MS-Office dla OS/2 chyba nie
>istnieje. Innych odpowiednikow na razie nie znam.

Lotus Smartsuite, o ktorej nawet calkiem zwindozowane
czasopisma pisza, (i maja racje), ze o ile w "pracy
pojedynczej" Lotus musi wiele poprawic aby jego Suite
stala sie powaznym konkurentem dla M$ Office, o tyle
przy pracy grupowej - SmartSuite bije M$ Office na
glowe. W najblizszych tygodniach wychodzi nowa wersja
SmartSuite for OS/2. I z tego com czytal wynika ze
profesjonalny uzytkownik oprogramowania biurowego
ktory zdecyduje sie na Suite Lotusa (niewazne czy
na w95 czy pod OS/2) nie bedzie mial powodow
zazdroscic czegokolwiek uzytkownikom Office malomiekkiego.

> Drivery - zwykle bieda z nedza, tez mnie dotknelo.
>Zaleznie od sprzetu. Jesli ze sprzetem nie dostales to
>trzeba pytac u dostawcy lub szukac na hostach producentow
>albo na Hobbesie.

1. lepiej w OS/2 Drivers Repository
   (sporo wiecej niz na hobbesie)
2. "bieda z nedza" to przesada, ale rzeczywiscie nie jest
   tak dobrze jak z winda. Faktem jest jednak ze jesli
   chodzi o markowy sprzet - niewielu jest producentow
   ktorzy olewaja OS/2. Do niechlubnych wyjatkow nalezy
   Diamond.

Grego