Re: Internet w wykonaniu TP SA

Autor: Wojtek Golabek (calculator_at_geocities.com)
Data: Thu 08 Aug 1996 - 13:54:52 MET DST

Gregorio Kus wrote:
> Jak to jest wlasciwie z tym telefonem tpsa?
> Dziala to? I jaki jest numer?
> W calej Polsce ten sam?
> W ilu miastach sa wejscia?
>
> nie sledzilem tematu zbyt uwaznie, bo z oczywistych
> wzgledow niezbyt mnie on interesowal, ale teraz mam
> potrzebe dowiedziec sie czegos blizszego, wiec jsli
> ktos z Kolego wie ...
>
> Z gory dziekuje
>
> Grego

Nrumer: 0,202122 w calej Polsce
Serwer DNS: 194.204.152.34
User: ppp
Haslo: ppp
Oplaty: 1 impuls za 3 minuty dla osob w wojewodztwach gdzie sa wezly
sieci POLPAK-T; inne wojewodztwa: godziny 8-18 impuls co 15 sekund,
18-22 impuls co 20 sekund, 22-8 impuls co 30 sekund.
Wezly sieci polpak: Szczecin, Gdansk, Olsztyn, Bydgoszcz, Poznan,
Warszawa, Lodz, Lublin, Wroclaw, Opole, Katowice, Bielsko Biala, Krakow
Wszelkie dodatkowe informacje pod numerem 0,800 20 811(za darmo) lub
e-mail bella_at_cst.tpsa.pl