RE: !Poszukiwany - Poszukiwana!

Autor: Romuald Zylla, Lodz Tech.Univ. Poland (zylla_at_lodz1.p.lodz.pl)
Data: Thu 08 Aug 1996 - 04:32:54 MET DST

>Od pewnego juz czasu staram sie znalezc w INTERNECIE czlowieka
>(scislej mowiac jego e-mail). Dobijalem sie do roznych serwerow
>"whois", "ph" i nic. Wiem, ze facet jest gdzies za oceanem i jest
>zwiazany z jakims uniwersytetem - wniosek => na pewno posiada e-mail.

Jesli bierze udzial w jakich grupach dyskusyjnych to tez go znajdziesz
stosujac Dejanews.

>Czy ktos zna jakis skuteczny sposob zlokalizowania e-mailu czlowieka
>znanego z imienia i nazwiska?

Wszystkie (chyba) universytety posiadaja listy studentow i pracownikow.
Nawet jak uzyjesz Altavisty, Yahoo i kilka innych to go znajdziesz.
Ostatnio pojawily sie w Stanach przegladarki (search engines) dla szukania
ludzi, (w Gazecie Wyborczej 2 tygodnie temu) byly ich nazwy.
Sprobowalem i znalazlem nawet adresy domowe i telefon kilkunastu osob
o moim nazwisku. - wniosek => na pewno dziala.

          @|@
          \_/

--
Romek