Mleko, BYLO:Re: Off-topic do: Windows 95 - muchy... - Pochwala,

Autor: Witold Stolarski (WITEK_at_gazeta.pl)
Data: Tue 06 Aug 1996 - 16:01:02 MET DST

On 6 Aug 96 at 14:45, pyk_at_ccgate.ari.ch wrote:
> To akurat da sie przeskoczyc. Sloik mozna wygotowac i wsadzic do
> termostatu taki maszynki sa dosc populane (wiedzialem w Polsce).
Wspaniale! Dokladnie o to chodzi! :-)

> [...ciach...] Ja chcialem
> kwasne mleko!!! Chocby i do zjedzenia z ziemniakami albo coby
> czerwonego soczku z burakow dodac todziez innych warzywek i
> jajo na twardo. To naparawde smakuje wielu zboczencom nie tylko z
> Polski ;)
Mowiac szczerze - mnie rowniez smakuje. A z mleka UHT nie da sie zrobic
zsiadlego, tylko jogurt; moj znajomy sie przekonal, kiedy odstawil
kartonik na mleko i... po pewnym czasie ow porosl bialo-zielonymi, niestety
niejadalnymi, grzybkami... Oczywiscie kartonik nie znajomy ;-).
A moj braciak moze zrobic jogurt, wiem, bo sam probowalem jego produkcji
:-).

Acha, jeszcze jedno: w Polsce mozna jeszcze kupic mleko w folii - moze sie
zsiasc, nawet jeszcze PRZED otwarciem folii... ;-)

PS. Kefiru nie da sie zrobic przy uzyciu zawartosci sklepowych kubeczkow -
podobno grzybki kefirowe sa odcedzane przed nalewaniem (ale nie wiem na
pewno, bo braciak mogl mnie bujac).

PS2. Zmienilem temat, bo nie wiem na ile mleko pasuje do G'95...

Witold Stolarski, Database System Administrator & Programmer
e-mail: witek_at_gazeta.pl
voice : (work) (48) (22) + 26-99-30 or 26-90-81/2/3/4(+2637)
        (home) (48) (488) + 732-88
"Murphy was an optymist" - O'Toole commentary on Murphy's laws