Re: Re: To jest to (bylo Re: PSI Kurier - ...)

Autor: Pawel Pyk (pyk_at_ccgate.ari.ch)
Data: Mon 05 Aug 1996 - 15:57:35 MET DST

On Wed, 31 Jul 1996 16:56:36 +0200, Pawel PYK wrote:

>Wyslem czytelnego newsa z adresem. Zraz ci wysle readme.txt
>(prywatnie... dochodzi do ciebie to co wysylam na
>grego_at_rmnet.it?)

a dlaczego mialoby nie dochodzic????
skad to pytanie?

Bo pisalem kilka razy wczesniej...

to raczej ja mialem zapytac co z Toba,
bo juz mi sie dwa maile do Ciebie odbily
sorry to moja wina w browserze mialem zle ustwione ccagate zamist ccgate
no ale z ccmaila powinno byc ok. Inn saparwa ze niczemu sie przy moich amdminach
nie dziwie...

>Pelna przenoszalnosc zrodel miedzy 15 platformami (no moze nie
>dla system 3).

wlasnie to mnie w tym tak pociaga
wszystko zeby nie musiec pracowac pod windoze
nie moge wybaczyc Borlandowi (ale co to za Borland bez Kahna)
ze Delphi jest tylko dla windoze
dlatego spogladam coraz czesciej w strone narzedzi Visual Age -
te sa multiplatform

Wydaje mi sie ze ta wielplaszczyznowosc moze byc juz dzis uzyta. Na poczekaniu
widze dwa zastosowania numeryczne przetwarzanie i prezentacje i jakies bardziej
specjalizowane biurowe rzeczy cos w stylu generatorow dokumentow...
Zasatnawialem sie nad strowaniem ale na to chyba za wczesnie. LabView jest chyba
multiplatformowe ale mam smutne doosiadczenia ze stabilnoscia wersji win.
LabView dla os/2 moze byloby dobrym roziwazniem. Do Mac Indy czy Sun nie robia
tylu kart.

Pawel