Re: Plyty do Pentium Pro

Autor: Piotr Kozbial (piotrk_at_ibbrain.ibb.waw.pl)
Data: Mon 05 Aug 1996 - 05:49:42 MET DST

Jaroslaw Sobczak wrote:

> Czy ktos moglby mi polecic plyte glowna pod PPro.
> Wiem, ze jest Intel Aurora co kosztuje chyba >500$.
> Czy sa jakies inne modele, hmmm... tansze.
>
> Jarek.

A moze ASUS P6NP5. Jest tanszy od Aurory i podobno o okolo 8%szybszy.
Ma chipset 440FX (na dwa CPU).
Niestety dopiero za dwa tygodnie bede mogl powiedziec jak na tym sie
pracuje.

Piotr
P.S. Jesli Aurora to koniecznie wersje B0! Wersje A0 ma bardzo
ograniczona szybkosc przeplywu danych, A1, A2 sa niestabilne.