Re: PSI Kurier - tymczasowe resume

Autor: B. Ryszard Jasicki, Serwis Komputerow Osobistych (rjasicki_at_telbank.pl)
Data: Sun 04 Aug 1996 - 16:35:14 MET DST

At 04:29 04.08.96 +0200, you wrote:

>efekcie
>draznic
>Chcesz mi powiedziec ze nie widziales i nieslyszales o instalacji
>skladajacej sie z dwudziestu stanowisk na winNT???

Widzialem i dzialalo godziwie 18 stanowisk (na NetWare taki sam server by
sie nudzil, NT Server sapal i pocil sie). Jest tu tylko male 'ale': _nie_
wykorzystywano peer-to-peer miedzy koncowkami! Byl dedykowany serwer NT i
koncowki (NT Wkst i 3.1) komunikujace sie _tylko_ z serwerem. A to co
zoztawilem wyzej z poprzednich tekstow stanowi krytyke peer-to-peer, nigdy
nie kwestionowalem mozliwosci uzycia NT Svr w sieci z dedykowanym serwerem.
Moje watpliwosci wzbudza tam tylko apetyt na zasoby, w dobie tanich pamieci
juz nieco mniej istotny.

B.R.J., tj.:
B. Ryszard Jasicki
rjasicki_at_telbank.pl