Re: PSI Kurier daje pryncypialny odpor

Autor: S.D. (nyce_guy_at_irc.pl)
Data: Sun 04 Aug 1996 - 04:01:59 MET DST

--

 Wyslal Slawek.
 mailto: nyce_guy_at_irc.pl
proga_at_sun3.hep.utexas.edu wrote in article
<PROGA.96Aug3202159_at_sun3.hep.utexas.edu>...

> Widzieliscie amerykanska kasete magnetofonowa, wielopunktowy wtrysk w
>  samochodach to nie amerykanski wymysl.
> W Houston jest caly kombinat poswiecony cieplemu nadprzewodnictwu, konia
z ,,
> dala tego kto  znajdzie tam bialego - sami chinole. NTSC to tyz
amerykanski
> wymysl (nigdy ten sam kolor)
> itd. itp.
>
> Marek
Pan proga jako gastarbieter pracuje w USA ale na reke ktora go karmi bedzie
s..l ile mozna.  Zapomina tylko kiedy powstalo NTSC i jak zawansowana byla
wtedy telewizja w Europie. Zreszta Japonia uzywa tego samego standardu. A
jakosc? Prosze samemu zobaczyc jesli kto ma okazje.
A ja dodam a telefon, a komputer to co, Chinczycy?