Re: pytanie do fachowcow od MS Office

Autor: B. Ryszard Jasicki, Serwis Komputerow Osobistych (rjasicki_at_telbank.pl)
Data: Sat 03 Aug 1996 - 16:17:10 MET DST

At 04:29 03.08.96 +0200, you wrote:

>Jak to sie robi ??
>Mam zebrac dane z 500 stacji w ciagu calego roku, co dziennie jeden komplet
> danych. Czyli wygodna by byla tabelka 500x365.
>W jakim programie MS to da sie zrobic ????
>
>Dzieki za pomoc.
>Licze zwlaszcza na tych co znaja MS.
>

>Marek

Tej wielkosci tabelke lyknie spokojnie Excel, tyle ze bedziesz sie po niej
scroll'owal jak przyglup. Znacznie lepszy (?) bylby jakis program do obslugi
baz danych i formatki do wprowadzania i raportowania. Jak tak kochasz winde
i MS to moze byc i Access (byle nie 1.0!). Ja bym jednak raczej stawial na
parke dBase+Clipper. Oczywiscie jesli srodowisko znakowe nie 'gryzie' w
lapki i oczeta. ;))

B.R.J., tj.:
B. Ryszard Jasicki
rjasicki_at_telbank.pl