Re: OS/2 preoladed vendors

Autor: B. Ryszard Jasicki, Serwis Komputerow Osobistych (rjasicki_at_telbank.pl)
Data: Fri 02 Aug 1996 - 23:40:33 MET DST

At 09:41 02.08.96 +0200, you wrote:

>: >Wyobraz sobie ze pracuje w firmie z gornej czesci listy Fortune500.
>: >Uzywa sie win95 jakos desktop OS dla laptops i PC do prac biurowych.
>: >I nic sie nie wykrzacza.
>
>: Nawet najwiekszym i najlepszym zdarzaja sie bledy i to nawet czasem grube.
>: Jesli u was sie nie wykrzacza to jest to dziwne, ale i chwalebne.
>: Mozliwe, ze przyczyna roznic w stabilnosci jest np. to, ze w USA dosc
>: powszechnie uzywa sie sprzetu tzw. markowego czyli bardzo powtarzalnego i
>
>Chyba nie. Ja tam potrafie rozpoznac kiedy mam sprzet zly, a kiedy dobry,
> [...]
Ze obsluge sieci w G'95 skopali totalnie to juz MS sam publicznie przyznal.
Dla niebezpiecznych dla otoczenia (sieciowego ;>) bledow w dostepie do
wspoldzielonych plikow i drukarek sa patche na ktoryms ich serwerze I-netowym.
Mnie chodzilo o pady pozornie bez powodu (wiec i bez winy sprzetu/zlomu) - w
naszych realiach nagminne, u Slawka nie wystepujace jakoby, tudziez o
kolejne totalne skopanie - lokalizacje, nie tylko PL ale slyszalem i o FR -
rowniez padajacym.

B.R.J., tj.:
B. Ryszard Jasicki
rjasicki_at_telbank.pl