Re: PSI Kurier daje pryncypialny odpor

Autor: Andrzej Kajetanowicz (Kajtek_at_is.dal.ca)
Data: Fri 02 Aug 1996 - 15:02:43 MET DST

>i on ta technologie TWORZYL a nie kupowal jak wilus'

nastepny cytat wyrwany z innego listu ale to nie ma znaczenia, tez nie na temat

>Mnie zupelnie nie przeszkadza to ze powodzi sie Billowi Gatesowi.
>(jakbym mial malego i miekkiego tez bym potrzebowal kupy forsy
>zeby sie dowartosciowac)

i nastepny

>Pozatym, niezaleznie od geniuszu marketingowego B.Gatesa
>BARDZO DUZE MOZNA MIEC WATPLIWOSCI na temat tego gdzie
>w tej chwili bylby Gates i cala obsrana M$
                                                      ^^^^^^^^^^^^^^^
>gdyby IBM nie palnal tego cholernego buraka z umowa o MS DOS

Czy tu czasem u podstawy tej calej kampanii anty M$ nie lezy zwykla zawisc i
kompleks nizszosci (najprawdopodobniej nieuswiadomiony). Wilus to taki
oszust-debilek, nic sam nie wymyslil, wszystkich oszukal i teraz ich denerwuje.
To nie jest obrona BG. Chwalimy sie tym co inni Polacy zrobili tak jak by to
byla jakas nasza zasluga.
Tak mi sie tylko kojarzy gdy widze zwykle zaczepki w kazdej nadarzajacej sie
sytuacji.

Pecet wilusiowi nie przepusci
Polak potrafi

Andrzej