Re: Winda w pajeczynie

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT)
Data: Fri 02 Aug 1996 - 14:42:07 MET DST

On Thu, 1 Aug 1996 18:42:08 +0200, Pawel Wimmer wrote:

>Przykre jest natomiast to, ze ma Pan zwyczaj czepiania sie slow. Takze i
>tutaj niepotrzebnie rozpoczal Pan kolejny spor, co jest przejawem,
>niestety, pieniactwa. Po co byly te komentarze? Po co stosuje Pan z uporem
>argumenty "ad personam", jakby mialo to wzmacniac Pana racje? Czy dla
>draki? Moze wzbudzi to zachwyt osob, ktore uwielbiaja afery, ale bynajmniej
>nie poparcie tych, ktorzy posluguja sie argumentami merytorycznymi.
>
>Poniewaz nie ma sensu dalej walkowac sprawy, nie bede juz odpowiadal na
>dalsze zaczepki i znuzony coraz mniej sensowna szarpanina zegnam sie.

Nie mam zamiaru konkurowac z Panem na polu kultury osobistej.
Sam zreszta zgodzilem sie z przyznana Panu tutaj nagroda fair-play.

Mam taka wade charakteru, a juz jestem za stary aby ja zmienic,
ze wole inteligentnego chama od kulturalnego durnia.

Pozatym, zauwazylem ze WSZYSTKIE osoby na tej liscie poslugujace sie
argumentami MERYTORYCZNYMI staly raczej po mojej stronie, bo jesli
postingi Slawka Duchnowskiego nazwie Pan merytorycznymi, to mamy
zupelnie odmienne podejscia zarowno do pojecia "merytoryczny"
jak i do najnormalniejszej na swieci LOGIKI.

Grego