Re: Dalszy ciag pytania o plyte (2A59CL1CC)

Autor: Marek Ciesielski (marekc_at_lodz.pdi.net)
Data: Fri 02 Aug 1996 - 09:07:52 MET DST

On Thu, 01 Aug 1996 17:25:14 +0200, Radomir Jedrzejewski
<radski_at_inferno.mikrus.pw.edu.pl> wrote:

> [...]
>nie bylo niedomowien przytaczam postac calego ekranu :
>
> Award Modular BIOS v4.50PG, An Energy Star Ally
> Copyright (C) 1984-95, Award Software, Jnc.
>
> LS - P55CE - C2 Version - UMCS8669 - [1/51/1996] ;-)
>
> Award Plug and Play BIOS Extension v1.0A
> Copyright (C) 1995, Award Software,Jnc.
>

> Press DEL to enter SETUP ;)
> 0/15/96 - i430FX - 2A59CL1CC - 00
> ^^^^^^^^^
>
> Teraz wydaje mi sie [ ;) ] ze to co podkreslilem jest nazwa plyty. Czy znowu sie myle ?
>Nadal poszukuje wszelkich informacji na jej temat.
>
> Z gory dziekuje za wszystkie odpowiedzi :-)

Moim zdaniem nazwe plyty znajdziesz w instrukcji - prawdopodobnie to
jest "P55 costam". Ten UMC jest koscia I/O odpowiadajaca za flopki,
myszki, port drukarkowy. Za osiagi jakie uzyskales moze byc
odpowiedzialny BIOS (ktos kiedys rozpisywal sie o mozliwosci
rozrzezenia o MR BIOS) lub wspolpraca plyta/dysk lub uzyty procesor.
Np.
Dyski Caviara 1.2GB (3 talerzowe) z procesorem P75 - w sysinfo
ok.2.1MB/s
Dyski CAviara 1.2GB (2 talerzowe) z procesorem P120 - ok. 3.4MB/s na
tej samej plycie.

wniosek:
sprobuj z innym dyskiem (np. 2 talerzowym Caviarem) lub z innym
procesorem.

                        Marek Ciesielski

   \ | ___|
  |\/ | |