Re: PSI Kurier - tymczasowe resume

Autor: B. Ryszard Jasicki, Serwis Komputerow Osobistych (rjasicki_at_telbank.pl)
Data: Fri 02 Aug 1996 - 04:08:13 MET DST

At 02:56 02.08.96 +0200, you wrote:

>Poco ci Novell jak masz win95 czy NT ??

G'95 nie mam i nie nie bede mial, klientom tez odradzam i instalowania
odmawiam - bo chce by mi dzialalo. Bo chce tez by im dzialalo i by knot nie
szmacil nazwiska goscia, ktory to cos zainstalowal, czyli mojego. O tym, ze
wiarygodnosc G'95 w warunkach Twoich i polskich roznia sie mocno - juz pisalem.
NT faktycznie jakos dziala. Ma tylko maly felerek: NT Server naprawde dobrze
obsluguje _tylko_ koncowki NT Workstation, ew. DOS/Win 3.1. Ni czorta nie
chce sie sprawdzac z innymi systemami operacyjnymi. Poza tym z moich starych
obserwacji wynika, ze serwer na NT nie za bardzo sie sprawdza jako serwer
plikow przy _duzych_ obciazeniach, by zas uzyskac efektywnosc zblizona do
NetWare trzeba zasobow o tyle wiekszych, ze przestaje sie to oplacac
finansowo. Moze ostatnio tu sie cos poprawilo?
Tyle jesli chodzi o sieci z dedykowanym serwerem. Peer-to-peer nie
'uprawiam' wcale bo w realiach swoich klientow nie mam okazji. Okazji zas
nie mam bo to sa za duze instalacje. Dziala to jakos do max. 3-4 serwerkow,
ilosc wieksza sprawia na tyle powazne problemy administracyjne, ze koszty
obslugi dyskwalifikuja p2p, o problemach ze stabilnoscia i niezawodnoscia
nie wspominajac.

B.R.J., tj.:
B. Ryszard Jasicki
rjasicki_at_telbank.pl